Kundeservice

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan det være du kan finde svar i vores liste over mest stillede spørgsmål.

 

Du er også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 3637 1965 eller skrive til os, enten i live chatten, eller på e-mail kontakt@tivolicasino.dk.

 

Vores åbningstider er kl. 10:00 - 20:00. Den 24.og 31. december kl. 9:00-16:00.

Ofte stillede spørgsmål

For at oprette en spilkonto hos Tivoli Casino, skal du være minimum 18 år, bosat i Danmark og have MitID. Du opretter en spilkonto ved at gå til forsiden af www.tivolicasino.dk og trykke på den blå knap i toppen; “Opret konto”. Herefter skal du blot følge trinene. Bemærk, at det kun er muligt at have én spilkonto pr. cpr-nummer.

En udbetaling bliver altid behandlet den næstkommende bankdag fra det tidspunkt, du anmoder om den.

Det tager normalt 1-2 bankdage, før du modtager pengene på din bankkonto.

Vær opmærksom på, at der kan forekomme længere behandlingstid, f.eks. hvis vi anmoder dig om dokumentation.

Du kan se beløbet, du mangler at gennemspille under “Min konto” - “Kontooversigt” - “Bonus - gennemspilskrav”.
Hvis du er blevet smidt af midt i et spil, skal du blot prøve at gå ind i spillet igen. Hvis dette ikke virker, anbefaler vi, at du prøver at slette dine cookies og midlertidige internetfiler i din browser og derefter logger ind og åbner spillet igen.
Du kan se, om du er tilmeldt under “Min konto” - “Samtykker”. Her kan du både til- eller afmelde dig vores nyhedsbrev ved at krydse af i feltet og trykke ‘Vælg’.
Hvis du har spørgsmål til en maks. indbetalingsgrænse, som Tivoli Casino (udbudt af Danske Licens Spil A/S) har fastsat på din konto, er du velkommen til at kontakte vores Ansvarligt Spil team på 36371960 (hverdage 9-16) eller spilmedomtanke@danskespil.dk