Spørgsmål & svar

Indbetalinger

Det er ikke tilladt at bruge en andens personlige betalingskort. Din spilkonto er personlig, og det er derfor kun tilladt at lave indbetalinger med dit eget betalingskort.

Du kan indbetale med følgende korttyper:

 

  • Visa

  • Dankort

  • MasterCard

  • MobilePay

Når du indbetaler til din spilkonto med dit Visa/dankort, Visa-kort eller MasterCard skal du verificeres af 3D Secure (3DS). Verificeringen sker ved at du godkender din indbetaling med NemID eller med et personligt kodeord sammen med en sms-engangskode. Kravene følger af EU-regler, som skal øge sikkerheden ved online betalinger.

 

Brug NemID app’en til nemt at godkende

Hvis du vælger NemID som godkendelsesmetode, skal du være opmærksom på, at du ikke kan anvende nøglekortet af pap. Du skal anvende NemID app’en til henholdsvis Android eller iOS afhængigt af, hvilken mobiltelefon du har. Læs mere om NemID app’en her.

 

Har du ikke en mobiltelefon, kan du anvende en NemID nøgleviser til godkendelse af din indbetaling.

Læs mere om NemID nøgleviser her.

 

Hvis du vil godkende med et personligt kodeord og en sms-engangskode

Hvis du vælger SMS-engangskode og personligt kodeord som godkendelsesmetode, kan du oprette/ændre henholdsvis kodeord og mobiletelefonnummer på denne side for dine betalingskort her.

Udbetalinger

Alle udbetalinger hos Tivoli Casino bliver overført til din NemKonto.

 

Du kan anmode om at få overført et beløb fra spilkontoen til en anden konto end din NemKonto. I så fald skal du kontakte Kundeservice direkte, og du vil være underlagt udvidede dokumentationskrav. Vær opmærksom på, at der kan opkræves et håndteringsgebyr på 50 kr.

Udbetaling kan foretages fra din "Min Konto" side. Du kan tilgå din "Min Konto" side ved at trykke på dit brugernavn i toppen af hjemmesiden. Herfra kan du trykke på knappen "Udbetal" og følge trinene. 

 

 

En udbetaling bliver altid behandlet den næstkommende bankdag fra det tidspunkt, du anmoder om den.

Det tager normalt 1-2 bankdage, før du modtager pengene på din bankkonto.

Vær opmærksom på, at der kan forekomme længere behandlingstid, f.eks. hvis vi anmoder dig om dokumentation.

Ja, du kan annullere din udbetaling under “Min konto” - “Transaktioner” - “Ventende udbetalinger”. Når du trykker på “Annuller”, vil pengene blive sat tilbage på din spilkonto med det samme.
Hvis du ikke kan lave en udbetaling, vil du normalt modtage en fejlbesked, når du prøver at lave udbetalingen. Det kan f.eks. være fordi du har en aktiv bonus eller fordi din spilkonto endnu ikke er verificeret korrekt. Skulle du være i tvivl, kan du kontakte vores Kundeservice her.

Bonus

Du kan se beløbet, du mangler at gennemspille under “Min konto” - “Kontooversigt” - “Bonus - gennemspilskrav”.
Reglerne for bonussen vil altid fremgå af kampagnen. De generelle vilkår for Tivoli Casino findes her.

Spilkonto

For at oprette en spilkonto hos Tivoli Casino, skal du være minimum 18 år, bosat i Danmark og have NemID. Du opretter en spilkonto ved at gå til forsiden af www.tivolicasino.dk og trykke på den blå knap i toppen; “Opret konto”. Herefter skal du blot følge trinene. Bemærk, at det kun er muligt at have én spilkonto pr. cpr-nummer.
Du kan lukke din spilkonto permanent ved at skrive til vores Kundeservice her. Du kan også vælge at selvudelukke dig i 24 timer, 1 måned, 3 måneder, 6 måneder, 1 år eller permanent. Dette gør du under “Min konto” - “Selvudelukkelse”.

Teknik

Hvis du ikke kan åbne dit spil, kan du prøve følgende: 

  • Slet dine cookies og midlertidige internetfiler i din browser

  • Brug “Google Chrome” som webbrowser

  • Opdater Adobe Flash og Java

Hvis du er blevet smidt af midt i et spil, skal du blot prøve at gå ind i spillet igen. Hvis dette ikke virker, anbefaler vi, at du prøver at slette dine cookies og midlertidige internetfiler i din browser og derefter logger ind og åbner spillet igen.

Ansvarligt spil

Du kan vælge at selvudelukke dig i 24 timer, 1 måned, 3 måneder, 6 måneder, 1 år eller permanent. Dette gør du under “Min konto” - “Selvudelukkelse”.

Efter den valgte selvudelukkelsesperiode vil din spilkonto automatisk blive låst op.

Du kan sætte grænser for dit spil under “Min konto” - "Beløbsgrænser".

Nyhedsbreve

Du kan se, om du er tilmeldt under “Min konto” - “Profil”. Her kan du både til- eller afmelde dig vores nyhedsbrev ved at krydse af i feltet og trykke ‘Vælg’.

Hvis du kan se, at du er tilmeldt vores nyhedsbreve, kan der være to årsager til, at du ikke modtager dem:

  • Tjek om vores e-mails ender i dit SPAM filter

  • Tjek om din e-mail er korrekt under "Min Konto"

Fandt du ikke hvad du søgte?